Enjoy

And fell free to speak free

marți, 7 decembrie 2010

Post in Romanian

Decembrie 07 , 2010 at 3:52 p.m. (15:52)
   Nu ma mai intrebati ''ce faci ?'' ca n-are rost , oricum nu va intreseaza in mod special viata mea personala. Vreti doar sa aflati ce mai este nou , sa lasati impresia ca va pasa dar nu e asa , niste lucruri se vad niste lucruri se simt. Cateodata va las impresia ca va ascult , ca va inteleg , si fac treaba asta doar ca sa nu va zic in fata ''ma plictisesti''. E ciudat dar in acelasi timp o lupta cu propria-mi persoana de a intelege pe altii , de a le intelege nevoile , de a le constata greselile pe care le fac , si de a lua o decizie in favoarea-mi. De ce sa pretinzi sau sa crezi ca ai 100 de prieteni din care 97-98 falsi , cand poti sa ai 2-3 prieteni adevarati , care cu adevarat le pasa ceea ce faci si cum te simti . Paulo Coelho zicea odata ''Daca ai numai prieteni , daca totul merge ''snur'' , ceva nu e in regula , trebuie sa ai cel putin un dusman care sa te mentina alert'' , inclin sa ii dau mare dreptate acestui mare om. Am zis si o mai spun , imi place mai mult noaptea decat ziua , ma mentine alert , ziua imi confera o falsa impresie de protectie. In incheiere , un citat pentru voi asa cum obisnuiesc sa las pe post.

Nu judec pe nimeni pentru cum arata sau pentru cum vrea sa arate , pentru ca nu am nici un drept.
(ENG) 
I don't judge anyone for how he/she looks or how he/she wants to look , because i don't have any right.

2 comentarii:

  1. Subcriu si eu la cele spuse de tine si vin cu un citat in completare.
    ,,Daca judeci oamenii nu mai ai timp sa-i iubesti"
    (Maica Tereza)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dobrea Cristian Paul20 februarie 2011 la 03:05

    Ii judec doar pe cei care nu merita dragostea mea. E ceva instinctiv , si ca sa imi schimb instinctele este foarte greu , daca nu imposibil.

    RăspundețiȘtergere